2018年6月2日土曜日

Lesson Report Phonics June 1st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It’s Saturday,  June 2nd.  
It’s the perfect day to be outside!

Picture Dictionary Topic 2(4) Numbers を学習しました。 
CDを聞いてChantを歌い, 自分の好きな数字と単語をセットで発表しました。特にthの発音に気を付けました。
Great work!
Phonics Book 1ではP12,13のChantを唄い、カードを引いて発表しました。
pup, underwear, vet 等難しい単語もありましたが、もう少しでマスターできそうです!
Good luck 

KISO EIGO  月号P 17, 20, 21を復習しました。
Lesson 7  What do you want? I want .... の文作りをして発表しました。Wonderful work everyone!

Have a great weekend!!   
See you soon.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿