2018年6月15日金曜日

Lesson Report Primary June 15th

Hello Class! 
This is Kumiko from MEL School.  
It's June 16, 2018.  
It is wet and chilly today!  
I wonder where the sun is!
Typing の練習をしました。 
you, can, veryのタイピング練習しました。
段々難しくなってきました。
指の配置を確認しておきましょう!
Picture Dictionary Unit 2(1)Fairytale Castleの単語をCDで確認し、リピートしました。
新しい単語をノートにかきました。
KISO EIGO   Lesson 48, 49を学習しました。
CDを聞き、words and phrases をリピートし、ロールプレイングをしました。 宿題**P44, 48の合わせて11個のスペリングテストをします。(来週の金曜日)

Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Typing practice. Type words   you, can, very
Picture Dictionary Unit 25(1)
Listen to the CD, repeat, sing chant. 
Write new words the in the notebook.
Kiso Eigo June issue  Lesson 48, 49 
Do words and phrases  do role playing   
Make sentences
Edmodo   Write teacher a message. 

See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿