2018年6月23日土曜日

Lesson Report Primary June 22nd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's June 23, 2018.  
What did you eat for breakfast?  
I had fruit!
Typingでは ', z, fox, o’clockを練習しました。
今回練習した がキーボードで見つからなかった生徒はできるだけ早く見つけて練習しておきましょう! 
夏休み以降はタブレット端末を使って文作りをします! 
今のうちになれておきましょう!
Picture Dictionary Unit 25 (3) Fairytale Castleの単語をCDで確認し、リピートしました。
I see a ---. のクイズをしました。
KISO EIGO   Lesson 53, 54を学習しました。
CDを聞き、words and phrases をリピートし、ロールプレイングをしました。Where are you? Where is ---? It’s right here. They’re over there. 等の文を練習しました。
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Typing practice. Type words   ', z, fox, o’clock
Picture Dictionary Unit 25(3)Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Do I spy I see ...

Kiso Eigo June issue  
Lesson 53, 54.   
Do words and phrases  do role-playing   Make sentences
Edmodo   Write teacher a message. 

See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿