2018年6月9日土曜日

Lesson Report Primary June 8th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's June 9, 2018.  
It is hot and humid today!  
I hope we get better weather next week.
Typing の練習をしました。 
Apple, wash, speakのタイピング練習しました。
次回も頑張りましょう!
Picture Dictionary Unit 24(2)の単語をCDで確認し、リピートしました。
I spy. I see a ....のゲームをしました。
My favorite toy is .... I like it because it is ....の文作りをしました。
soft, cute, cool, interesting等の単語を使いました。

KISO EIGO   Lesson 43, 44を学習しました。
CDを聞き、words and phrases をリピートし、ロールプレイングをしました。P28 on Saturday や next week の文をたくさんリピートし、文作りをしました。
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Typing practice. Type words  apple, wash, speak 
Picture Dictionary Unit 24(2)Listen to the CD, repeat, sing the chant.  
I spy.  I see a ...
Kiso Eigo June issue  Lesson 43, 44 
Do words and phrases  do role-playing   Make sentences
Edmodo   Write teacher a message. 


See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿