2018年6月2日土曜日

Lesson Report Primary June 1st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's June 2, 2018.  
It's Saturday. 
It looks like it will be a hot day!
指の名前を復習し、Typing の練習をしました。 
今日はw, op, q.
Picture Dictionary Unit 23 ()の単語をCDで確認し、リピートしました。
25個の単語を使ってBINGO対決をしました。
先月学習した月の名前も加えての対決でした!
Super !
KISO EIGO   Lesson 38, 39を学習しました。
P84, 88 That's wonderful . を確認しました。 
ロールプレイングをする時に発音等に気をつけてできている生徒は自分をほめてあげましょう!
Great!
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Typing practice. 
Review the finger words

Picture Dictionary Unit 23(4)
Listen to the CD, repeat, sing the chant.  Do BINGO  
Use 30 words (from list and months)

Kiso Eigo May issue  Lesson 38, 39 
Do words and phrases  do role-playing   
Make sentences

Edmodo   Write teacher a message. 


See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿