2018年6月12日火曜日

Lesson Report Primary June 12th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Tuesday, June 12, 2018.
It is rainy today.

今日のタイピングレッスンは新しいLessonに入りました。
みんな上手にタイプできていましたね!

Picture DictionaryではBoys’ team vs. Girls' team でスペリングをアルファベット順にホワイトボードに書きました。
Boysが先に終わりましたがミスが2箇所、Girlsはミスが1箇所で引き分けevenでしたね!

基礎英語ではペアでRole-playの発表をしました。
You did a good job!

Lesson Review
Greeting

Night Zookeeper 
Typing Lesson #10   Let’s type 5 (1)
Practice pp. 1 to 10

Picture Dictionary
Unit 24  Toy Box (3)
Practice the words 
Write the words in the alphabetical order
Sing the chant

Kiso-eigo May issue
Review Lessons 43 and 44

June issue
Lesson 46
Listen to the CD. => Practice words and phrases.
Practice the conversation in class.
Activity: Memorize how to say patterns

Lesson 47
Listen to the CD. => Practice words and phrases.
Practice the conversation in class.

Activity: Role-play

Edmodo

Write a message to teacher



Enjoy the rest of the week! 
See you on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿