2019年3月16日土曜日

Lesson Report Phonics March 15th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, March 16, 2019.  It is chilly today!

Picture Dictionary Unit 11 Breakfast Time(3)の単語をCDで確認し、リピートしました。Chantを歌いました。
次の文を書き、暗記をし、かっこよく発表をしました。  
We eat pancakes for breakfast.  
I like pancakes.  
They are delicious.
Phonics ではUnit 6 引き続きPolite Vowelsを学習し、P64, 65の問題を解きました。
1D The Naughty Monkey P8-15を一緒に音読しました。
The Naughty Monkey はいったいどうなってしまうのでしょうか?
気になります!次回をお楽しみに!

Kiso Eigo Zero Lesson 46 
What do you want to be?  I want to be a ....の文を、パートナーと練習し、発表をしました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 11 Breakfast Time ()
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Write the sentence. 
Memorize and present.
Phonics  book1  Do Unit 6  Polite vowels  Do P64, 65
1D  The Naughty Monkey P8-15
Kiso Eigo  Zero  Lesson 46

Have a great weekend!  

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿