2019年3月16日土曜日

Lesson Report Primary March 15th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, March 16, 2019. 
It's chilly today!
Picture Dictionary Unit 47 At the Doctor's  (2)の単語をCDで確認し、リピートしました。次の文をEdmodoに書き,発表をしました。 
What's the matter?  
(Name) has a cough. 
I have a .... 
I think we need to go to the doctor's office.
KISO EIGO  3月号 Lesson 208, 209を学習しました。 
それぞれのレッスンのロールプレイングをし、words and phrases を確認しました。 
Are you going ...? 等の文を練習しました。英語のルールを毎回確認しておきましょう。
次回Night ZookeeperではMy best friend の発表を聞き、コメントを書きました。
** Bridge to MEL Starter(黄色の教本) P10, 11, 14, 15を完成させておきましょう。
次回も持参ください。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 47 At the Doctor's (2) 
Listen to CD and repeat.  
Write sentences and practice new words.
KISO EIGO  Lessons 208, 209

See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿