2019年3月23日土曜日

Lesson Report Primary March 22nd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday 23, 2019. 
It’s a chilly day!
Picture Dictionary Unit 49 The Fairground(1)の単語をCDで確認し、リピートしました。次の文をEdmodoに書きました。 
I want to ride the (1-4).  
The (5-9) is (10-17).  
The (5-9) is (10-17).  
The fireworks start at five o’clock.  
EXAMPLE: I want to ride the roller coaster. The clown is happy.  The dancer is beautiful.  
皆上手に発表ができました!
KISO EIGO  3月号 Lesson 213, 214を学習しました。 
それぞれのレッスンのロールプレイングをし、words and phrases を確認しました。Lesson 211ではTamaのお別れメッセージを皆で音読しました。
It was ... の文を作り発表をしました。
Lesson 212 では Shuntaを気遣うNamiHiroshiの心配そうな会話を練習しました。Good work!
次回Night ZookeeperではMy Two Brothersの発表を聞き、コメントを書きました。
かっこいいお兄さんの写真も見れました!
Thank you for a wonderful presentation!
** Bridge to MEL Starter(黄色の教本) の国名、曜日のスペルを確認しました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 48 The Fairgrounds (1) 
Listen to CD and repeat.  
Write sentences and practice new words.
KISO EIGO  Lessons 213, 214
Night Zoo Keeper   Listen to the presentation.  Write a comment

Last lesson on March 26th  Tuesday! 
Thank you for the wonderful year!  
I hope you have a great new school year and pray you will come visit me on a Friday when you have time! 
Remember to always believe in what you are doing.  
Be generous and kind to others. 
See you! 
Thank you ( ´ )

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿