2016年5月11日水曜日

Lesson Report Primary-1 May 10th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, May 11, 2016.  

It's  cloudy today!
What`s your favorite ...?  It's .... 新しいフレーズを覚えましょう!

This is Phonics 
1  The phonics alphabet jingle を歌いました(P 8)
Unit 3 P 16,17 を学習しました。 P17に単語を1つ足してBONGOをしました。
P 16,1 7の単語で BINGO対決をしました。
皆たくさんの単語を覚えました。Wonderful work !

最後にPicture DictionaryAlphabetical Songを聞きました。
音楽が流れるとアルファベットとそれぞれの単語を思い出せましたね。Super!

Lesson Review
This is Phonics 1,  sing phonics alphabet song. 
Do P 16,17. Play BONGO with words from P17.  
Do Bingo game using words from P16,17.
Listen to alphabet song (Picture Dictionary



I hope you have a super week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿