2016年5月21日土曜日

Lesson Report Primary-1 May 20th

Hello class! This is Towako from MEL School.
It's Saturday, May 21, 2016.  

It's sunny today! 
What' your favorite animal?
昨日は好きな動物をお互いに聞きましたね!
This is Phonics 1  The phonics alphabet jingle Plusはみんな上手に発音できるようになってきました。
Great!
Check it! ではconsonants を書いて単語を完成させました。10点満点が取れた人も何人かいましたね。Wonderful!
Picture Dictionary の単語を a, anをつけて練習しました。
an apple のように an と apple の間を少し空けるのを忘れないようにしましょう。

Lesson Review
This is Phonics
(pages 12-13) The phonics alphabet plus jingle 
Listen and practice the jingle => Bongo
Unit 3  Consonants  
(Page 20) Check it! Writing
Picture Dictionary 
Practice saying the words.
"a" or "an" => Bingo


Have a great weekend.
See you next week!

Towako



0 件のコメント:

コメントを投稿