2016年5月21日土曜日

Lesson Report Primary-2 May 20th

Hello Class! 
This is Towako from MEL School.  
It's  May 21, 2016.  
It's sunny and beautiful today!
Picture Dictionary Topic 26 の3回目のレッスンではalphabetical orderに単語を並べて書く練習をしました。みんな速く正確にできるようになってきましたね!
Great!
基礎英語の発表はまた2グループで一つのレッスンごとに発表しました。
だんだんお話するときに相手の人の顔を見てセリフが言えるようになってきましたね。
That's amazing!
Oxford Discoverでは Am I your friend? などの質問の作り方と答え方を練習しました。
わかりにくいところがあった人は復習しておきましょう。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 26 (3
Sing song
Write the words in alphabetical order
Do  基礎英語  Lessons 27 and 28  Listen to skit, repeat.  Role-play
Oxford Discover Unit 1  Families and friends 
Workbook   Grammar be Questions and short answers
 
Have a great weekend.
See you next week!

Towako







0 件のコメント:

コメントを投稿