2016年5月25日水曜日

Lesson Report Primary-2 May 24th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's May 25, 2016.  
It's cloudy  today!
Picture Dictionary Topic 27(1)を学習しました。Fairytale Ballの新しい単語をノートに書きました。
基礎英語Lesson 31, 32 を学習しました。2グループに分かれ、ロールプレイングをし、発表をしました。皆、発音を頑張ってくれました!Wonderful!
Oxford Discover student book P 14, 15A,B,C,Dを完成させました。
リスニングが少し難しかったですね。聞き取る力を少しずつ付けていきましょう!
Oxford Discover workbook P8 B, Aを完成しました。
Aが終わっていない生徒は次回のサポートタイムで完成させましょう!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 27(1)
Sing chant
Write new words in notebook
Do 基礎英語.  Lesson 31,32.  Listen to skit, repeat. Ask some questions  and answer. Divide class into 2 groups and do roleplay. Present
Oxford Discover Student Book Unit 1  Families and friends  Do P 14,15 (A,B,C,D)
Oxford Discover Workbook P8 B, A    Finish A during support time if not complete


Have a fun and exciting week. 
See you next month!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿