2016年5月7日土曜日

Lesson Report Primary-2 May 6th

Hello Class!
This is Towako from MEL School.  
It's May 7, 2016.  
It's sunny and warm today!
昨日はGW前に約束した通り、基礎英語の発表をしてもらいました。
しっかりセリフを覚えていつも以上に上手な発表ができました。
Excellent!
Picture Dictionary Topic 24 では I Spy をしました。
Oxford Discoverのお話を読み進めました。
少し難しい内容でしたが、みんな上手に音読ができるようになりましたね!
Great job!
次回から基礎英語は5月号です。
忘れずに持ってきてくださいね!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 25 (2)
Review the vocabulary
Practice and sing the chant
I spy something blue.
基礎英語 Lessons 16 to 19 => Present
Oxford Discover  page 10 Read  Practice reading the first two sections
=> Bingo with the words from the text



Have an awesome weekend.
See you on Tuesday!



Towako




0 件のコメント:

コメントを投稿