2016年5月14日土曜日

Lesson Report Primary-1 May 13th

Hello class! This is Towako from MEL School.
It's Saturday, May 14, 2016.  

It's cloudy today!
What' your favorite food? 
きのうは好きな食べ物をお互いに聞きましたね!
This is Phonics 1  The phonics alphabet jingle Plus に挑戦しました。
一つのアルファベットに2つの単語があって大変でしたがみんな頑張りましたね!
Picture Dictionaryでは How do you spell apple? など、つづり方を聞いて答えるレースをしました。
たくさん聞けましたね!
Great job!

Lesson Review
This is Phonics
(pages 12-13) The phonics alphabet plus jingle
Listen and practice the jingle => Bongo
(page 18) Unit 3  Consonants  Check it! Listening
Picture Dictionary
Practice saying the words.
ð  Work in pairs. Ask and answer; How do you spell ant? – A-N-T

Have a great weekend!
See you on Tuesday.

Towako


0 件のコメント:

コメントを投稿