2016年5月11日水曜日

Lesson Report Primary-2 May 11th

Hello Class!
This is Kumiko from MEL School.  
It's May 11, 2016.  
It's cloudy  today!
Picture Dictionary Topic 25 (3) を学習しました。
Fairytale Castleの単語を確認しました。
今回はこのリストをアルファベット順に書いてみました。
皆良くできました!
基礎英語Lesson 21,22を学習しました。
2グループに分かれ、ロールプレイングをし、発表をしました。
Great work
Oxford Discover student book P 10,11を音読しました。
内容を確認をしました。


Lesson Review
Picture Dictionary Topic 25 (3)
Sing chant
Write words in alphabetical order
Do 基礎英語.  Lesson 21,22.  Listen to skit, repeat.  Divide class into 2 groups and do roleplay. Present
Oxford Discover Unit 1  Families and friends  Read out loud (P10,11)


You are all doing wonderfully!  
Have a wonderful week.  S
ee you again soon!


Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿