2016年5月17日火曜日

Lesson Report Primary-1 May 17th

Hello class! This is Towako from MEL School.
It's Tuesday, May 17, 2016.  

It's rainy today! 
What' your favorite sports?
きのうは好きなスポーツをお互いに聞きましたね!
This is Phonics 1  The phonics alphabet jingle Plusは最後まで歌うことができました。
Great!
Check it! ではUnitの学習内容ができているかどうかを確認しました。
今日は3人の合格者が出ました。
まだテストを受けていない人は次回頑張りましょう!
What is it?  It's a bird.など、質問をして答える練習もしました。
少しずつ英語の文を作れるように頑張りましょう!

Lesson Review

This is Phonics
(pages 12-13) The phonics alphabet plus jingle 
Listen and practice the jingle => Bongo
(page 18) Unit 3  Consonants  Check it! Speaking
(Page 19) Check it! 
Picture Dictionary 
Practice saying the words.
Work in pairs. Ask and answer: What is it?  It's a bird.



Enjoy the rest of the week.
See you on Friday!

Towako


0 件のコメント:

コメントを投稿