2019年9月28日土曜日

Lesson Report Phonics-1 September 27th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, September 28, 2019.  
It is almost October!

Picture Dictionary Unit 12(1) Clean-Up in the Kitchenに入りました。
CDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。
新しい単語をノートに書きました。Refrigeratorは発音もスペルも難しかったですね!
次回も頑張りましょう!
Phonics ではUnit 4 P21chantを歌い、P24, P25の問題を解きました。
Short vowels(短母音)の単語を繰り返し練習しました。          
Family Album  B P1-9 を音読しました。Farmは農場、farmhouseは農家でしたね。来週までにP9まで音読練習をしっかりとしてください。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 12 Clean up the Kitchen (1) 
Listen to CD and repeat, sing the chant. 
Write new words in the notebook

Phonics  Book1 Unit 4 Short Vowels  
Sing P21, Do P24, 25

Family Album  1B  Listen and read.  
Do P1-9

Have a nice weekend!  
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿