2019年9月7日土曜日

Lesson Report Phonics-2 September 6th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, August 7, 2019.  
The weather is sunny today
Picture Dictionary Unit 21(1) Months and Seasons の単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。新しい単語をノートに書きました。月の名前を既に覚えている生徒もいました。月末にはテストをしましょう!
Phonics 2  Unit 2  Vowel Diagraphs P32を学習しました。
BP1-12の音読練習しました。
KISO EIGO Zero  Lesson 17  He can dance.  Can を使った文作り。
Lesson 18 Where do you want to go?  I want to go to Paris. 等文をたくさん作りました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 21 Months and Seasons (1)Listen to the CD, repeat, sing the chant. Write new words in the notebook
Phonics 2   Do P 32
2B  The Elephant Driver  P 1-13  
KISO EIGO Zero  lesson 17, 18  make sentences

Have a nice week!  
See you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿