2019年9月14日土曜日

Lesson Report Phonics 2 September 13th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, August 14, 2019.  
The weather is nice today
Picture Dictionary Unit 21(2) Months and Seasons の単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。
January – Decemberはほとんどの生徒が覚えてくれました。スペリングもできるよう頑張りましょう!
Phonics 2  Unit 2  Vowel Diagraphs P33,34を学習しました。
2B The Elephant Driver P1−15の音読練習しました。
Kiso Eigo ゼロ Lesson 21 How is it? It's delicious. It's wonderful. 
Q and Aの練習をしました。サポートタイムではI can swim.  
I can play the piano.  I can't eat nuts.等のQ and Aの練習をしました。
たくさんの文作りを頑張りました!Good work everyone!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 21 Months and Seasons (2)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. say your favorite month!
Phonics 2   Do P 33, 34
2B  The Elephant Driver  P 1-15
Kiso Eigo ZERO  Lesson 18, 21

Have a nice week!  
See you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿