2019年9月7日土曜日

Lesson Report Starter September 6th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, August 7, 2019.  It is sunny today.
Picture Dictionary Topic 3(1) Colors Under the Seaに入りました。
海をテーマとしたものと9つの色の単語をCDを聞きながらリピートし、練習しました。
今週覚える単語1−5、9つの色です。
Good luck!
Let’s go! Student BookではLesson 9 
Dd子音に入りました。D,d, David, dog, desk, dinosaur を覚えました。 
P17 Let's talk! では How old are you? I'm 7 years old. のQ and Aの練習をしました。     
Let's go! Workbook P18, 19の問題を解きました。
宿題:色塗りをDd を完成させてください!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 3 Colors Under the Sea  (1)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Let`s Go student book    
Workbook Lesson 7 Dd

Have a nice weekend!  
See you.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿