2019年9月7日土曜日

Lesson Report Phonics-1 September 6th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, August 7, 2019.  It is sunny today. 
Picture Dictionary Unit 11(1) Breakfast Time に入りました。
CDで確認し、リピートし、Chantを歌たいました。
新しい単語をノートに書きました。
yogurt, cereal, butter, eggs は朝食に出てくる食材です。
ぜひ覚えましょう!
Phonics ではUnit 3 Consonants のまとめに入りました。
P19, 20 にチャレンジしましたが、できましたか?
間違えたところは復習しておきましょう。
The Magic Picture Board P1-23の音読練習をしました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 11 Breakfast Time (1) 
Listen to CD and repeat, sing the chant. 
Write new words in NB
Phonics  Book1 Unit 3  Consonants P19,20
Read The Magic Picture Board 1A 

Have a great week!  
See you! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿