2019年11月16日土曜日

Lesson Report Phonics-1 November 15th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, November 16, 2019. 
It is a nice day!

Picture Dictionary Unit 14(2) Story in the BedroomではCDで単語を確認し、リピートし、Chantを歌いました。お家の方にGood nightと言えましたか?
結果を来週教えてください!

Phonics ではUnit 4 P35の問題(まとめ)を復習しました。
Unit 5 silent e に入りました。
Cake, mate, game, cape, nameを覚えました!
ここではどの単語の最後には e が付きます!
Family Album  C に入りました。P1-7を次回までに練習しておきましょう!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 1  Storytime in the Bedroom  (2)
Listen to CD and repeat, sing the chant. 

Phonics  Book1 Unit 4 Short Vowels  
Review P35  Do Unit 5 Silent e  Sing P37

Family Album  1C Read P1-7 together


Have a great weekend!  
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿