2019年11月2日土曜日

Lesson Report Starter November 1st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     It's Saturday, November 2, 2019.  
The year 2019 is almost over!

Picture Dictionary Topic 5(1) Vegetable Party に入りました。CD を聞いて単語をリピートし、単語の意味を確認し、chantを歌いました。 What vegetable do you like?  I like ---.  Q and Aをしました。新しい単語を5個ノートに書きました。
Let's go! Student BookではLesson 16 Nnを学習しました. Nina, nut, notebook, nestを覚えました。Thank you.  You’re welcome をかっこよく言えるように練習しました 
Let's go! Workbook P 38, 39  の問題を解きました。
宿題:色塗り とNn の書き順に注意をしながら練習をしてください。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 4 Vegetable Party   (1)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Let's Go student book P38, 39  
Workbook Lesson 16

Have a great weekend!  
See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿