2019年11月16日土曜日

Lesson Report Starter November 15th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, November 16, 2019.  
The weather is nice today.  

Picture Dictionary Topic 5(3) Vegetable Party ではCD を聞いて単語をリピートし、単語の意味を確認し、chantを歌いました。 
今週も新しい単語を6個ノートに書きました。
これで計16個の野菜を覚えましたね!
来週には初めてのBINGOBONGO対決をします!

Let's go! Student BookではLesson 17 Xxを学習しました。
Mr. X, X-ray, box , foxを覚えました。
These are my eyes. These are my fingers.  These are my ears.  This is my nose.  Thesethis, are is について学習しました。
次回も復習しますので質問がありましたら一緒に考えましょう!
Let’s go! Workbook P40, 41 の問題を解きました。
宿題:色塗り とXxの書き順に注意をしながら練習をしてください。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 4 Vegetable Party (3) 
Listen to the CD, repeat, sing the chant. Write  more new words  

Let's Go student book P38,39  Workbook P 40,  41


Have a wonderful week.  
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿