2019年11月9日土曜日

Lesson Report Phonics-2 November 8th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, November 9, 2019.  
It is a beautiful day.

Picture Dictionary Unit 20 (1) では単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。
新しい単語をノートに書きました。
Phonics 2  Unit 3  Consonant Blends P37chantを歌い、P44, 45 の問題を解きました。
P45glass, grass.  Fruit, flute要注意です。次回も復習しましょう!
2B The Elephant を全員で音読リレーをしました。
Kiso Eigo ゼロ Lesson 29  Who is your hero?  This is my hero.  He is my brother.  の練習をしました。
皆さんのhero は誰ですか?次回のレッスンに教えてください。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 20 Winter in the Park  (1)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Phonics 2   Do P 37  Sing chant and memorize  Do P44, 45
2B  The Elephant Driver Read together 
Kiso Eigo ZERO  Lesson 29  Who is your hero?


Have a great weekend.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿