2019年11月30日土曜日

Lesson Report Starter November 29th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, November 30,  2019.  
The weather is nice today.  
Picture Dictionary Topic 5 (5) Vegetable Party ではCD を聞いて単語をリピートし、単語の意味を確認し、chantを歌いました。 
初めてのBONGO 対決をしました!
来週はTopic 6に入ります。

Let's go! Student BookではLesson 21 Kkを学習しました.  Kate, kitten, kite, kangarooを覚えました。This is my left hand. This is my right foot.等を動作を加えながら練習しました。  
Let's go! Workbook P44,45 の問題を解きました。

宿題:色塗り とKkの書き順に注意をしながら練習をしてください。

<Lesson  Review>                  
Picture Dictionary Unit 4 Vegetable Party   (5) 
Listen to the CD , repeat, sing chant.  
Play BONGO

Let's Go student book P42, 43  
Workbook P 44, 45


Have a great weekend.  
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿