2019年11月30日土曜日

Lesson Report Phonics-2 November 29th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, November 30, 2019.  The weather is nice today.
Picture Dictionary Unit 20 (4) では単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。久しぶりのBINGO対決で盛り上がりました。
Phonics 2  Unit 3  Consonant Blends P37chantを歌い、P50の問題を解きました。
プリントの確認テストをしました。次回もう一度確認しましょう。
2C Jimmy's Lucky Day P6-9を復習をし、P10-13の音読練習をしました。
rightには2つの意味があります。「右」と「正しい」です。
また発音が音字のwriteは書くという意味でしたね。忘れずに!
Kiso Eigo ゼロ Lesson 31 I'm from London.  Where are you from?  
I'm from Denmark.  Where are you from?  I'm from Japan.  Q and A を再度練習しました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 20 Winter in the Park  (4) Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Play BINGO
Phonics 2   Review  P45  Do the test
2C  Jimmy's Lucky Day Review  P6-9 Read P10-13
Kiso Eigo ZERO  Lesson 31 Where are you from? (review)

Have a great weekend.  
See you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿