2019年11月23日土曜日

Lesson Report Starter November 22nd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, November 23,  2019.  
The weather is wet and chilly today.  
Picture Dictionary Topic 5 (4) Vegetable Party ではCD を聞いて単語をリピートし、単語の意味を確認し、chantを歌いました。 
初めてのBINGO 対決をしました!Good work everyone! 
Let's go! Student BookではLesson 18 J j を学習しました。
Jenny, jam, juice, jetを覚えました。These are my arms.  These are my legs.   Thesethis, are is について復習をしました。
Let's go! Workbook P42, 43 の問題を解きました。
宿題:色塗り Jjの書き順に注意をしながら練習をしてください。

<Lesson  Review>                      
Picture Dictionary Unit 4 Vegetable Party (4) 
Listen to the CD, repeat, sing chant.  Play BINGO

Let's Go student book P40, 41  
Workbook P 42, 43


Have a wonderful weekend.  
See you soon.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿