2019年11月16日土曜日

Lesson Report Phonics-2 November 15th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, November 16, 2019.  
The weather is perfect today.

Picture Dictionary Unit 20 (2) では単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。
Phonics 2  Unit 3 Consonant Blends P37chantを歌い、P45 の問題を復習しました。
glass, grass.  Fruit, flute.  club, crab を繰り返し練習しておきましょう!
P46, 48の問題を解きました。
2C Jimmy's Lucky Day P1-6を音読練習しました。難しい単語がたくさん出てきましたので、練習する時はゆっくり、じっくりと音読しましょう。
Kiso Eigo ゼロ Lesson 30 What are you good at?  He is good at drawing.  What are you good at?  の練習をしました。皆さんの 得意な事を発表してもらいました。
I'm good at swimming.


<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 20 Winter in the Park  (2) Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Phonics 2   Review  P45  Do 46,48
2C  Jimmy`s Lucky Day  P1-6
Kiso Eigo ZERO  Lesson 30  What are you good at?

Have a great week.  
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿