2019年6月29日土曜日

Lesson Report Phonics 2 June 28th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, June 29, 2019.  
The weather is bad today!

Picture Dictionary Unit 16 (3) The Weather の単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。
正に金曜日のお天気にピッタリのChantを皆とても上手に歌えました!
Phonics 2  Unit 1 Consonant Diagraphs P20の再テストパート2をしました。
満点が取れなかった生徒は次回も再テストを受けてください。
頑張ってクリアしましょう。
Unit2Vowel Diagraphs P22,23を学習しました。
2A The Very Dangerous Driver の音読練習を全員でしました。
来週は音読リレーをします。練習をしておきましょう!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 16 The Weather (3)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Phonics 2   Do P20 (retest #2)  Do Unit 2  Vowel Diagraphs 
2A  The Dangerous Driver  
Read the story together with good pronunciation (P1-23)
   
Have a nice week!
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿