2019年6月22日土曜日

Lesson Report Starter June 21st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, June 22, 2019.  
It is humid today!
Picture Dictionary Topic 2(3) Numbers を学習しました。
今回も1〜20の数字をCDで聞き、リピートを、1−10の数字を確認しました。
ホワイトボード数字のスペルを書き、単語をあてるゲームをしました。
絵が無いと難しいですね!
次回もチャレンジしましょう!
Let's go! Student Bookでは母音Vowelsを復習しました。
ホワイトボードに書いたり、A-UP7-15)に出てきた単語のミニテストをしました。Wonderful work everyone!       
Let's go! Workbook P13 What is it?  It's a ---. のQ and Aを復習しました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 2 Numbers  (3)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Read number together 1-20 Read nouns  
Review plural words  Read with good pronunciation 
Let's Go student book Workbook review vowels  A-U

Have a nice weekend!  
See you soon!

Kumiko
x

0 件のコメント:

コメントを投稿