2019年6月8日土曜日

Lesson Report Phonics 1 June 7th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, June 8, 2019.  
It is very humid today!

Picture Dictionary Unit 9(1) My Family Albumの単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。
mom, dad, babyをはじめ、家族に関する単語をたくさん覚えました。
新しい単語をノートに書きました。
Phonics ではP12, 13chantを歌い、単語を確認しました。
カードをひいてアルファベットクイズにもチャレンジしました。
Good work everyone!
The Magic Picture Board リーダー1Aに入りました。
P1-3を何回か音読練習しました。
次回までにP1-3をしっかりと読めるようにしておきましょう。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 9 My Family Album 
Listen to CD and repeat, sing the chant. 
Write new words in NB
Phonics  Book1 Practice alphabet chant P12, 13  
Listen and repeat  
Read The Magic Picture Board 1A  P1-3

Have a nice week!  
See you next Friday! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿