2019年6月15日土曜日

Lesson Report Starter June 14th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, June 15, 2019.  
It is raining today!

Picture Dictionary Topic 2 (2) Numbers を学習しました。
1-20の数字をCDで聞き、リピートをしました。1-10の数字を集中的に覚えました。複数の事もしっかりと覚えていましたね!
Wonderful! 
プリントの問題も解きました。
次回は11-20に集中します!

Let's go! Student BookではP1 Uuを引き続き学習しました。
Uncle Jim, umbrella, upside down, umpireの発音は完璧でした。
AEIOUは母音でしたね!大文字と小文字の両方で書く練習もしました。
Good work, everyone!       
Let's go! Workbook P13 What is it?  It's a balloon.  等のQ and Aをペアで練習し、発表もしました。
教科書に載っていない問題も作ってみました。
Super!
皆積極的に頑張りました!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 2 Numbers (2)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. Read number together 1-10  
Read nouns  Review plural words
Let's Go student book P14 and workbook P13. 
Practice Uu  
Confirm vowels AEIOU Do Q and A   
Read and pronounce  

Have a great week.  
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿