2019年6月22日土曜日

Lesson Report Phonics 1 June 21st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, June 22, 2019.  I
t is humid today!
Picture Dictionary Unit 9 (3) My Family Albumの単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌たいました。
絵を見て文作りをしました。
初めてのことでなかなか難しかったですね!
皆さんの作品:Grandpa is smiling.   The baby is smiling.  The baby is cute.  The sister is looking at the baby. 
またやってみましょう!
Phonics ではP12, 13chantを歌い、単語を復習しました。
カードでゲームをしました。
The Magic Picture Board リーダー1A, P1-7の音読を復習しました。
P8-11を新たに練習しました。
前に出てきた単語もありましたが、新しい単語もたくさん出てきました!
必ずお家で練習をしましょう。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 9 My Family Album (3) 
Listen to CD and repeat, sing the chant. 
Write sentences by looking at the picture

Phonics  Book1 Practice alphabet chant P12, 13  
Listen and repeat Do phonics card game  
Do alphabet game 
Read The Magic Picture Board 1A  P1-7  
Do 8-11

Have a great weekend!  
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿