2019年4月13日土曜日

Lesson Report Phonics 1 April 12th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, April 13, 2019.  
It is a nice day! 
What are you doing this weekend? 

Picture Dictionary Unit 7(2) Our Busy Townに入りました。
単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。
Unitに出てきた単語の発音を確認しながら大きな声で発表しました。
今回は supermarket, museum, swimming pool, toy store, mailboxをノートに書きました。今回もノートの線を意識して丁寧に書けました。
Phonics ではP4 アルファベットの小文字を練習しました。
One, two, threeと言いながら書き順を覚えながら、丁寧にノートに書きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 7 Our Busy Town  (2)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Write 5 new words

Phonics  Book1 
Write alphabet lower case

Have a nice weekend! 
See you next week! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿