2019年4月20日土曜日

Lesson Report Phonics-1 April 19th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, April 20, 2019.  
Do you have school today? 
Picture Dictionary Unit 7 (3) Our Busy Townに入りました。
単語をCDで確認し、リピートし、Chantを歌いました。
Unitに出てきた単語を使ってBINGO対決をしました。
Good work
PhonicsではP4 アルファベットの大文字と小文字を丁寧にノートに練習しました。
ワークシートで書き順を確認しました。
アルファベットのカードを引いてクイズしました。
不安な文字はお家で復習しておきましょう!
今日の文:My name is ...  I am 9 years old. 

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 7 Our Busy Town (3)
Listen to the CD, repeat, sing the chant.  Play BINGO
Phonics  Book1 Write alphabet in the notebook.  
Use cards and check if you know the alphabet  
Do worksheet  Trace and connect

Have a wonderful weekend! 
See you next Friday! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿