2019年4月27日土曜日

Lesson Report Starter April 26th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, April 27, 2019. 
What are you doing today?

Picture Dictionary Topic 1 (4) 
The AlphabetAa- Ffの単語ミニテストをしました。
ant, apple ...をペアで発表してもらいました。
Great work! 
Gg-Llの単語も練習しました。少し慣れましたか?
最初はgecko, guitarも難しく感じていましたね!
次回は Gg-Llを確認しながらMm-Rrを学習します。    
Let's go! Student BookではP 8Eeの単語を復習し、 
P9を学習しました。What's your name? I`m Eddie.の例文を練習し、クラスメートに質問しました。
皆頑張って質問し、答えていました!                      
Let's go! Workbook P7では What's your name? It's ...と自分の名前を丁寧に書く練習をしました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit A The Alphabet (4)
Listen to the CD, repeat, sing the chant. Read words together.  
Mini test A-F words.  Do G-L  
Let's Go student book P8, 9 and workbook P7. Review A words and E words.    Read the words and practice with good pronunciation.  
Practice What's your name?  It's ...

Have a nice Golden Week! 
See you in May! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿